Helg igen!!

Veckorna bara springer iväg, helt sjukt fort. Veckan som varit så har jag jobbat mycket dag, ja fast de är bara halvtid men skönt att börja tidigt och få komma hem i tid. Kent har haft mycket garage tid denna vecka, så jag och Alma har fått rå om varndra;) Hon är go men ack så tjurig ibland.
Igår så var de föräldradag på dagis, kent blev lite sen från jobbet skulle vara där till kl16, vi kom typ 16.20 och då gjorde de ont i både mamma och pappa hjärtat alla barnen  och föräldrar stod och sjung och en bit bort vid sandlådan stod du och tiita mot grinden helt solo var du, och spö regna gjorde det... vi fick grillad korv och gå fråge slinga och lite kaffe och kaka, hade vädret vare bättre så hade ju allt vark kanon men de öste verkligen ner så vi var dy blöta. For hem och elda lite Alma var som en isbit på händerna.
Mormor kom hit så vi kunde gå på bio "sex and the city 2" jag gillade skarp annat med mannen;) men vad gör man inte för sin fru!!!! den var 2 h och 27 m hade kunnat vara dubbelt så lång för min del!!! Men där fick han nog känna sej som tuppen i hönsgården<3
Så hade han tagit ut en semester dag och jag och Alma var ledig, men som sagt efter går dagen så blev ju hon så klart sjuk, feber,hosta.
I kväll så är de garaget igen, alla barnen kom idag, så Filip och william låna "de regna köttbullar", Alma och Elin somna nog redan vid 19 tiden, Sara och Bia var förbi en sväng!
Imorgon åker Kent och pappa och byter bort Kents kära leksak (motorcykeln) mot en Golf Cab, som är till mej;) (visst var de så du sa??)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0