söngag...

Nu har den här helgen gått, helt sjukt vad fort de går.  Alma är mycket bättre nu skönt! I lördags ringde Almas faster Carina och fråga om de fick ha Alma en stund, vi har verkligen inge problem med barnvakt,  här ringer dom ändå och vill låna våran gullunge och de är ju kul! Så hon kom och hämta henne på e.m. Filip,William och Kent var och kolla på något i Skönsberg modell flygplan tror jag det var, sen tog Ante och en kompis till han med F och W på skridsko planen!  Alma kom vid kl 19 sen somna hon som en stock hon var trött, så när vi skulle lägga oss då vakna hon jag tror kl var strax före 24 helt underbart....... så de var ju bara till att vara uppe en stund till så då spela vi buzz jag,Kent och Ante. Alma låg på golvet på täcket hon ligger inte kvar utan tar sej bakåt och hon ställer sej på alla fyra. så när vi satt och spela och vi titta på hon så satt hon själv och hade lyckas dragit fram benen så duktig tjej!!! Söndagen var jag hemma med små tjejerna och Kent for på innebandy med grabbarna, så jag och Elin plocka ner granen och greja på, vet inte om jag kan påstå att de var mycket till hjälp jag plocka i saker och hon tog ur dom igen.... Kent kom hem han laga mat och de är aldrig fel. sen blev de inte så mycket mer, en sväng ner i tvättstugan tråkigt men ett ont måste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0