Sjuklingar har vi vart vi alla.

Heldag blev det i Matfors i lördags Filip hade cup, vi for vid 8.30 sen efter den första matchen for jag och hämta resten av familjen, Efter andra matchen så var det långt uppehåll så då bada Kent med barnen!!! De var så snälla små tjejerna som orkade med en heldag på sporthallen, vi var inte hemma vid 19 så det blev sent. Filip stanna kvar hos mormor och morfar han sov hos dom, hämta han på söndag vilket skit väder det var gick knappt att åka. På måndag blev Elin en riktigt sur tjej det visade sej att hon hade feber och snorig, sen på Tis var det Almas tur och sen jag, det är inte roligt att vara hemma med 2 sjuka och man är sjuk själv hade inte riktigt med nerver för det..... och naturligtvis så jobbade darlingen sent denna vecka!! Men nu så är Elin pigg och är på dagis, jag är mycket bättre det är bara lill Almsen kvar. Hon kryper iaf för fullt in och ut i alla rum och kryper gärna in där det är folk, hon märker när hon blir själv!! Våran go "propp" blir så stor på Måndag ska jag börja jobba halv tid, mamma ska vara med Alma!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0