fredag

Äntligen fredag skönt!Igå var jag på röntgen med Elin de gick ganska bra men jag fick lämna henne i deras händer och gå ut och vänta, när jag är med så blir hon en liten pajas och vägrar släppa greppet om mej. Hon röntga sina ben och fötter hon går på insidan så vi får väl se vad de visar. Alma fick vara hemma med Jennie och tvillingarna Sanna och Frida 4år,tack för hjälpen,dom har även passat Alma en sväng idag oxå skulle skjusa Elin på dagis till kl 11.30 hade ingen bil så jag fick låna Jennies bil tur att vi har er!!! Nu ska jag fortsätta och plocka lite tänkte passa på medans Alma ligger ute och sover i vagnen. Ska på middag i Matfors när kent slutar och de är ju aldrig fel med mammas mat.

Kommentarer
Postat av: Söderlund

FHM, Moore, eller kankse Slitz?

Att (om) din pojkvänn läser herrtidningar, eller

killar i största allmänhet: Vad tycker du om det?

Det är vad Söderlund ställer sig idag under dagens

diskussionsinlägget och jag hoppas att även du vill

vara med och dela med dig av dina uppfattningar i

ämnet. Ta chansen även du att vara med och diskutera

i en av de snabbast växande bloggarna just nu.



Stort tack på förhand och ha en fortsatt underbar dag.



Att/om du gillar bloggen, betyder - massor.



Mvh

2008-12-05 @ 13:52:58
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0