Oj oj....

Har kommit på att nån bloggare är jag nog inte.... Men är ju här nu iaf.
Alma hon har ju blivit stora tjejen, hon vet vekligen vad hon vill(som pappa);)
I Tisdags blev hon Moster Alma (låter som hon är 75 plus), till lilla Alice en riktig sötnos!! Grattia Vickan och Johan!
Kent blev ju även Morfar!!!!
De var här igår och åt middag och hämta kläder efter Alma, Alma var lite nyfiken på henne, men när jag höll henne då gick hela världen under!
Imorgon fredag kommer resten av skaran, veckorna går otroligt fort.
Nu är de dax att ta och göra sej klar för dagens arbete, först lite lunch med min darling! Får passa på att äta en måltid om dagen, då jag oftast jobbar till 18-19 tiden så har ju alla hunnit äta när jag kommer hem:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0