onsdag

idag tog vi alla och sov över vakna 8.15 och Filip börja 8.30 lite smått panik!! men de gick undan för alla kan jag lova. Kent fick åka iväg med pojkarna och jag tog upp Elin hon hade läkartid 9.30 på ögon, och de verkar helt okej med synen hon var jätte duktig, men har ingen stor ro att sitta still alltför länge men de hann göra det de skulle göra. Kom hem strax efter kl10 och Alma sov fortfarande hon är helt otrolig på att sova, väckte upp henne och skjusa pappa på jobbet, sen skjusa vi upp Elin på dagis så nu har jag och Alma e.m för oss själva och de kan vara skönt för Alma och inte få sina tjuvnyp när hon är på golvet! Alma har börjat vända sej åt båda hållen men självklart är de lättare från mage till rygg och hon blir så elak när hon hamnar på mage, och lite latare att vända sej tillbaka så hon klämmer fram ett litet skrik och vill att man vänder henne tillbaka sen går de 5sekunder så rullar hon runt igen!! Nu ska jag ge Alma lite välling och sen blir de till att gå ner och få undan lite tvätt suck.... men ett måste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0